Tuesday, July 21, 2009

sambil menyelam minum air?



ishk2... sambil menyelam minum air..
kalo menyelam t laut minum air masin camnerr ekk..? hehehe..gitulah alkisahnyer... yg dimaksudkn sambil menyelam minum air nie ialah.. aku g bjalan2.. @PD sambil bjalan2 tue.. aku wat outdoor.. sambil2 menambahbaikan skill2 aku dlm bidang photografi nie.. luas bidang nie sebenarnyer.. bkn hanya sekadar mengambil gmbar... tp ada mcm2 benda nk kena tau.. cth: dr segi persekitaran.. cahaya..mood.. setting ISO.. setting aperture... setting flash.. composition.. dll... huhuhu.. pjg kalo nk hurai sumaanyerr.. :D
spt yg korg sedia maklum.. aku seorg wedding photographer.. then.. bila dh smpai ke pantai nie.. nk arr ambik gmbr pantai... inilah dinamakan landscape picture.. biasanyer ambik pic pengantin(org) kini nk satukan elemen pantai dgn org... yg tu memberi cabaran kpd aku sebenarnyer..
smpai2 ditepi pantai.. 1st sekali, usyar persekitaran.. then fikirkn nk ambik gmbr camner... bru snap... :D mood sgt2 memainkn peranan.. terutamanyer subjek yg kita nk ambik(model).Bila sumaa dh ready.. sessi pgambaran bolehla bermula.... :D... so far aku x rasa puas laie.. bcoz time nie.. awan x berkepul2.. pas2 ada jerebu laks tue.. kaco jugaks arr.. :( xper2.. myb next week bleh g pantai bagan lalang pulaks... hehehe.. klik2 kt sana pulaks.. itu yg bestnyer duk area klia nie.. bdekatan dgn byk tmpt... dulu, dgr sepang.. banting.. dengkil.. mcm jauh jerk(b4 keje kt klia laa) hehehe.. rupanyer sebelah jerk... ekekeke... so korg layan pic piknik@PD nie ok.. lps nie outdoor@Tmn botani pulaks menyusul... layanzzzzzz......
time pas shoot.. ada psgn pgantin chinese shhot outdoor kt sini... :D

kecantikan pantai yg memukau.. cuma sygnyer ada jerebu..

sofea yg seronot main air... hehehe



di gigi air.......

aku yg jarg2 ada dlm gmbr.. hehehe






No comments: