Sunday, August 16, 2009

Shoot tunang IKA@Putrajaya.. :D

Salam, arini.. hehehe skrg dh kul 0142 am, dh pagii.. aku x tido laie.. walopon dh ngantok.. esok ada shoot tunang kt Putrajaya... dlm kul 12++tghari gitu.. insyaAllah aku bwk sorg kwn aku... sdg nk bwk dia ke arena wedding photog nie.. hehehe.. alang2kn dh beli kamera riban2.. :D so.. aku jap g kena tido.. kena rehat2.. sok nk kena bsiap2... td dah cazz bateri kamera.. dah bersih2kn lens.. bateri flash ada ke x laie.. dah check2 apa yg patot.. itulah kebiasaan yg aku buat bila nk shoot nie.. selalunyer.. pengantin yg berdebar2.. tp photog pon berdebar2 gaks... ingat sesenang ABC ke nk shoot wedding nie? bcoz.. kita xtau apa yg tjadi pd esok hari.. cuaca mcmmana...plg mustahak.. stamina... dan berdoa agar sihat pd waktu tue utk ambik gmbr... jurugambar@photog nie ada tatasusila a.k.a Rule.. bkn main redah jerk.. aku pon belajar ngan sifu2 aku.. hehehe.. mcm belajor taekwondo lak aku ada sifu2 nie.. (teringat zaman sekolah).. :P
Aku berterima kasih kpd 1st sifu aku yg ajar aku.. dan akhirnyer aku menjadi seorg photographer skrg.. Tqx100000 utk Mr.Arie Arbaen... segala tunjuk ajar beliau amat2 aku hargai... :D tq sOO much!
Sekian jerk coretan aku pepagi nie... nantikan pic2 ptunangan di Putrajaya OK! (last2 nk puasa nie ada job laie) alhamdulillah Allah bukakan pintu rezeki... amin.

No comments: