Monday, September 7, 2009

MyWishList

Salam, Ari tu kitaorg group Area sepang nie... bjumpa.. sessi TT(Teh Tarik)..

dpt jumpa 4 org jerk... yg lain bz keje... n ada hal lain... so.. borak2.. sembang2… actually more pd pkembangan dunia photography..

btukar2 fikiran… dan yg plh aku x thn.. sessi meracun.. err.. meracun apa pulak kn mlm2? apalagi.. racun gadget laa… gadget yg aku maksudkn ialah.. jeng2…

apple

Apple macbook Pro  **gambar ikhsan http://store.apple.com/my

  • Intel Core 2 Duo
    2GB Memory
    160GB hard drive1 
    SD card slot 
    Built-in 7-hour battery2
    NVIDIA GeForce 9400M graphics
    Estimated Ship: Within 24hrs 
    Free Shipping 
    RM4,499.00

    04092009606 04092009608-2 04092009609

    4 bijik tue… huhuhu… mau tak teracunn…. hehehe… tp insyaAllah akan ku usahakan…

    Begitulah kami.. jurufoto/jurugambar nie cuba menambahnaikkan kualiti/hasil kami demi memenuhi tuntutan semasa… bagaimana kami berkorban masa/tenaga/wang ringgit semata mencari kepuasan bersama pelanggan bg mhasilkan gmbr yg cantek.

    maka… itulah wishlist aku yg terutama.. yg aku cuba dptkn dlm thn nie.. kalo x dpt… fpward thn dpn.. ekekeke… yg nie baru satu.. byk lg brg2 yg perlu kami perlukan… So.. kpd pelanggan saya.. bayaran yg kami dpt hasil tangkapan gmbr anda.. kebykan digunakan kearah penambahbaikkan..

    hari demi hari teknologi silih berganti…. :D

    Wassalam…..

  • 1 comment:

    Izad said...

    bro...yg 13" tu only 1.6K kat sini.
    kalau student/teacher package lagi murah.Racuuuuunnnnn :D