Monday, November 30, 2009

Hari Raya Aidiladha.. beraya@muor+rengit =D

Salam,

Selamat Hari Raya Aidiladha.. alhamdulillah… slmt sudah kita menjalankn ibadah korban… thn nie beraya dumuar.. cadangnyer beraya kt klia/sepang jerk.. but nk kena pulangkn album pgantin kt muor.. so.. blk la muor pd mlm jumaat aritu.. btolak dlm kul9 lbh… masuk jerk nilai.. alamak.. jammed lerr.. tp still bgerak lg.. bdoa agar x jadik apa2 masa otw blk.. alhamdulillah.. kul1 lbh smpai muor.. bwk pon slow.. yg penting smpai.. =D

Thn nie aku tlg2 sembelih lembu bhgian mak aku kt muor pd hari raya ke-2.. seronok reramai melapah kulit lembu.. petang tue gi Rengit.. beraya umah kwn wife aku yg dh lama x jumpa..4thn lps last jumpa… so.. sedikit shot aku pd hari raya aidiladha nie.. ;D

 3

apa usyar2.. hehehe

2 

suke mkn skrg anak aku nie..

4

sofea wif mak kwn wife aku..

5

berjaya menyanding semula pakcik&makcik nie… ekeke

6 7 8

Bergelak sakan wife aku.. 4thn x jumpa.. mesti byk ceritakan?

9

sofea tension jerk x phm apa ummi dia sembang…

10

kita mkn lagikss… hehehe

No comments: