Wednesday, December 30, 2009

My 3rd Anniversary.. =D

Salam, Di ulangtahun ke3 perkahwinanku 23.12.2009.. Alhamdulillah.. aku dikurniakan isteri dan seorang anak perempuan yg ku sayangi+cintai .. =D

Syukur Alhamdulillah… mencapai usia 3thn perkahwinan.. sesuatu yg aku boleh banggakan.. doakan kebahgiaan kami sekeluarga.. Amin.

sempena meraikan hari bhgia itu… aku just bertukar2 hadiah dgn wifeku.. xder beli yg mhl2 pon.. just belikan wife hp sony ericsson walkman sejebik… bleh ma wife lyn lagu.. hehehe then ma wife belikan lens 50mm 1.8 utkku.. hehehe.. kali ke3 beli.. ekekeke.. lens nie bokehnyer mmg xder maaf.. tp agak sukar digunakan utk wedding job.. so.. impian aku nk beli lens 17-55mm f2.8.. rege rm5k ++… huhuhu… btw.. aku sgttt suka ngan hadiah darinyerr…. sbb pasni pic2 potret akan laie menarik.. hehehe… thanks cyg! lps tue gi mkn kt restoran kegemaranku&wife.. @Kenny Rogers Roaster kt D’mines .. sambil tgk view tasik buatan.. hehehe. gi 2 org jerk.. sofea tinggalkn kt jiran.. yg bestnyer.. kitaorg last skali order.. kedai pon dh nk tutup.. apapon mmg seronok sekali sekala mghabiskan masa bersama org tersayang….. =D

 

 1 183 11 12 17

inilah hasil penangan nikon 50mm f1.8  =D

 

Layan jerrr……

No comments: